Fira fredag med nöjda kunder

4 min 2023 - 05 - 05

Det är återigen fredag och vad passar då bättre än att fira in helgen med lite glada tillrop från våra kursdeltagare?  Vi på Företagsuniversitetet träffar flera hundra deltagare om året och eftersom vi utvärderar alla utbildningar och kurser tar vi vi också till oss av all feedback vi får.

Vi går mot helgen och summerar en intensiv vecka, då vi bland annat startat en ny omgång av Diplomerad redovisningsekonom!

Vi utvärderar alla våra utbildningar och kurser både i sina olika delar och i helheten och tar till oss av alla synpunkter vi får! Glädjande nog är de nästan uteslutande positiva, så för att komma i litet helgstämning bjuder vi här på ett antal citat från våra kursdeltagare:

quotation-mark-g4145e9c60_1920

"Jag är särskilt nöjd med kursledaren! Hon är så bra på att lära ut på ett sätt så man förstår. Seriöst men ändå lättsamt." (Diplomerad redovisningsekonom i februari 2023)

quotation-mark-g4145e9c60_1920

" Mycket bra utbildning med mycket praktiska exempel så att man förstår lättare!" (Diplomerad redovisningsekonom i februari 2023)

quotation-mark-g4145e9c60_1920

"Jag är särskilt nöjd med kursledaren! Och hennes stora passion för ekonomi. Det är ett riktigt nöje att lyssna på henne och lära av henne." (Diplomerad ekonomiassistent 2022)

quotation-mark-g4145e9c60_1920

"Det var fantastiska och kompetenta kursledare som delade med sig av sin spetskunskap och sina erfarenheter från yrkeslivet. Dessutom var det en fantastisk lokal att befinna sig i med lunch och fika i hög klass. Avslutningsmiddagen var jättebra på alla sätt och vis. " (Diplomerad controller i november 2022)

quotation-mark-g4145e9c60_1920

"Kompetenta kursledare och välplanerad genomförd utbildning med rikt innehåll". (Diplomerad controller i november 2022)

quotation-mark-g4145e9c60_1920

Bra upplägg överlag, mycket erfarna och duktiga kursledare. (Diplomerad controller, april 2023)

quotation-mark-g4145e9c60_1920

"Det var ett bra upplägg på kursen. Föreläsning varvat med räkneexempel samt exempel från verkligheten. Ett ganska tungt ämne kändes lättillgängligt. Bra som grundkurs. " (Företagsbeskattning och deklaration i maj 2022)

quotation-mark-g4145e9c60_1920

"Kursledaren är en jätteduktig och en pedagogisk lärare. Hon har en mycket fin förmåga att lära ut. Jättebra då hon har så mycket praktisk erfarenhet också och kan bidra med input från praktiska exempel. Hon är också väldigt tydlig. Jag är jättenöjd med helheten!" (Grundkurs i löneadministration)

quotation-mark-g4145e9c60_1920

"Vi fick ett väldigt bra skrivhäfte så att vi kunde anteckna själva till bilderna. Det var också en jättebra kursledare med stor kunskap och lugn för frågor om och om igen." (Koncernredovisning november 2022)

quotation-mark-g4145e9c60_1920

"Jag är särskilt nöjd med tillämpningen på kursdeltagarnas scenarion och tycker att kursledaren både var pedagogisk och intresserad av våra möjliga scenarion." (Moms i internationell handel, oktober 2022)

quotation-mark-g4145e9c60_1920

"Kursledaren var jätteduktig och mån om att vi skulle förstå det vi lärde oss. Även innehållet på kursen var bra anpassat till en nybörjare." (Praktisk redovisning I, september 2022)

Vi på Företagsuniversitetet är förstås jätteglada över all feedback vi får och att våra utbildningar generellt ligger på 4,5-5,0 av 5 möjliga i betyg. Det innebär dock inte att vi lutar oss tillbaka och är nöjda utan det pågår en kontinuerlig uppdatering av alla våra kurser och utbildningar för att vi ska möta de behov som finns nu och som väntas uppstå framöver!

Trevlig helg!