God Jul och Gott Nytt År!

1 min 2023 - 12 - 20

Företagsuniversitetet lägger ett intensivt år bakom oss - vi har utbildat och diplomerat controllers och redovisningsekonomer och genomfört en lång rad kortare och längre utbildningar för olika befattningar på ekonomiavdelningen och löneavdelningen!

Det lackar mot jul och vi ser fram emot ett nytt spännande år. Vi rivstartar redan i februari, då vi exempelvis startar en ny omgång av Diplomerad redovisningsekonom (13/3) och sedan är det också dags för en ny omgång av Diplomerad controller med start den 19 mars.

Som vanligt erbjuder vi också en lång rad andra kurser och utbildningar - hela utbudet finns här:

Ekonomiutbildningar

Med detta önskar vi dig en riktigt God Jul och ett Gott Nytt Kunskapsår! Varmt välkommen till oss på Företagsuniversitetet under 2024 för att få nya aktuella kunskaper och utveckla dig i din yrkesroll.

Vår julklapp i år går till Mind, en organisation som kämpar mot psykisk ohälsa.

Ekonomibloggen tar helguppehåll och återkommer i mitten av januari!

Vill du diskutera utbildningar? Klicka på knappen nedan så tar någon av oss kontakt med dig efter helgerna!

Kontakta mig gärna