God Jul och Gott Nytt Kunskapsår!

2 min 2021 - 12 - 22

Under hösten har hundratals kursdeltagare fått chansen att uppleva Företagsuniversitetets nya fina lokaler i det gamla Posthuset i centrala Stockholm, dit vi flyttade i september.

Lobbyn är nu julsmyckad med en stilig gran och glittrande ljus och man kan fundera på hur det var här när Posten öppnade sina dörrar 1903... Tänk så många julkort som postats här genom åren, så många julklappspaket som skickats härifrån. Så många önskningar som blivit verklighet, så mycket glädje som har spridits.

Nu är det kunskap som förmedlas i huset, nya tankar och idéer som utbyts, karriärer som framtidssäkras, vänskap som föds. Vi hoppas att vi får se dig här under 2022 på någon av våra utbildningar inom ekonomi!

SoME_1-1Årets julklapp från oss är ett bidrag till SOS Barnbyar som ger barn ett riktigt hem. Ett hem där de får kärlek och omtanke, trygga vardagsrutiner och godnattkramar.

Där det finns en vuxen som kan ta hand om dem, idag och i morgon. Ja, allt det där som gör ett hem till ett riktigt hem.

Företagsuniversitetets Ekonomiblogg tar nu ett jul- och nyårsuppehåll och ber därför att få önska alla läsare en riktigt:

GOD JUL och GOTT NYTT KUNSKAPSÅR!

Vi hörs igen 2022!